یادداشت های یک معلم سمایی

راهنمایی سما 6 مشهد- علمی اجتماعی

یادداشت های یک معلم سمایی

راهنمایی سما 6 مشهد- علمی اجتماعی

معلم

 ۰۰۰۰۰۰۰؟

اولین روز دبستان بازگرد،

کودکی های قشنگم! باز گرد،

کاش می شد باز کوچک میشدم،

لااقل یک روز کودک می شدم،

یاد آن آموزگار ساده پوش،

یاد ان گچ ها که بودش روی دوش،

ای معلم نام و هم یادت بخیر،

یاد درس آب و بابایت بخیر،

ای معلم! ای دبستانی ترین احساس من،

بازگرد،

بازگرد!

این مشق ها را خط بزن. 

نظرات 5 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

روزتون مبارک خانم

گلبرگ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

با تشکر از زحمات شمااااا من گلبرگم اگه یادتون

تو عزیزی گلبرگ

مریم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

دووووووووووووستوووووون دارم

بیادتم عزیز

دختر باران جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

روزت مباااااااااارک خانم معلم :)
خوبی؟ چطوری رفیق قدیمی من؟
قالب جدید وبلاگت مبارکُ چقدر شاده مثل خودت.
دلم برات تنگیده :*

مرسی عزیز دل من بیشتر دلتنگم

خانوم خلاقیت جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

روزتون مبارک.شاد باشید

ممنون از لطف بسیار شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد